20 Ocak 2010 Çarşamba

Işık ve Umut Beni Kendime Getirecek...

Teşekkürler,
Umut ne güzel,
Sinirle karışmış umut,
Hissiz bırakmış,
Gülse mi ağlasa mı?
Kararsız bırakan bir umut,
Yüzümde her an bir ekşilik..

Ve beklenen bir ışık..
Gece lambasının yaydığı kadar da olsa,
Bir ışık..
Sanki herşeyi değiştirecek...
Umudumu ayakta tutacak..

Ve beni kendime getirecek,
Söylediğim sözlerde anlam bozukluğu hissettirmeyecek..
Her iyi görünene inandırmayacak,
Bir ışık bekliyorum,
Beni değiştirecek...

İşte yine susuyorum;
Kendimde kayboluyorum..
Mutlu anılarımı bölüp,
Mutsuz anılarımın üzerine ekliyorum..

Işığın etkisini artıracak,
Bir umut bekliyorum
Hızlanmalısın umut,
Ben olan ışığımı da kaybediyorum..

Bekliyorum,
Yine sessiz sedasız,
İnzivaya çekilmiş
Duvarların soğukluğunu,
Bedenimde hissediyorum...

İçime sinmiş,
Bende olmayan beni,
Bana getirecek,
Bir umut bekliyorum..


(Yoldasın biliyorum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder