28 Aralık 2009 Pazartesi

Elveda...

O düzenli, güzel ve anlamlı
Cümlelerin arasına sıkıştırılmış,
Saçma, komik cümlelerini özledim..
''Şimdi düşünüyorum da istemeden de olsa''
Güzel şeylerdi aslında..
Tadı damağımda kaldı da
Güzel şeyler kısa sürmez mi nasıl olsa..?
Ama ne gerek vardı acıya..?
Sözlerin hala aklımda,
Neyse girmeyeyim o konuya..
Acıtıyor beni hala..

Bilirsin giden ardından yazmak bana göre değildir
Sevmem,
Ne oldu bilmiyorum ama
Bu gece aldım elime
Sİyah kağıdımı bayaz mürekkepli kalemimi
Ben düşündüm elim yazdı işte..
Hakim olamıyorsun gün geliyor bedene..
Mesela ben başka yerde beynim başka yerde..
Neyse;
Mor düşler büyüttüm bugünlerde,
Karanlıkta sessizce,
Sonra griye boyadım kenarları gizlice
Sen seversin diye..
Yoksunda sen düşlerim de
Bir gün misafir olursun gelirsin diye..

Neyse uzun söze ne hacet
Yoksun diye özledim işte..
Yanlış anlama diyorumda
Yanlış anlasan keşke..

Aslında sözlerim sen sevgiden söz ettin diye..

Aşk dedin ya;
Bana göre değil bilirsin
Aşkı izlemelisin de
Sadece izlemelisin işte..

Sonra gitmek;
Çekip gitmek işte
Hani öylece, birbaşına, umursamayıpta gitmek..
Birkaç özleyen bırakırsın geride
Bir hoşça-kal ile..

Bir hoşça-kal'a bir elveda iyi gider
Sana da bir elveda gerek ya..
Boğazımda bir düğümle,
Kesik ve kısık bir sesle,
Elveda işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder